نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

چند پهلو پست

به نام خدای نامرئی ها

  

 

سلام  

از اونجایی که نبودم و هر دفعه هم خواستم باشم اینترنت سراسری قطع بود حالا هستم با همه اون چند دفعه: 

 

 

 

۱-سفر یزد(شهریور): 

 

تا ۶ روز اول که فقط شب ها به پیاده روی میرفتیم و روز آخر تازه متوجه شدیم اومدیم یزد. 

یزد؛خونه هاش؛کوچه هاش؛درختای بلند که تو پائیز زرد میشن؛هوای خنک؛موتور؛تاریخ؛مهریز؛غربالبیز؛حناسایی؛یه کوه شنی؛بازار؛موزه آب؛خانم ها و آقایان بندری؛کتاب فروشی هاش؛آتشکده؛باغ دولت آباد؛شیر حسین و مطب های دکتر رو دیدم. از تلوزیون و از تعریف های دیگران نمیشه یزد واقعی رو دید.ضمنا؛سردر آتشکده یه فروهر بزرگ و واقعی بود که از هیچ نقره فروشی نخریده بودنش. 

یزد واقعا شهر خوبی بود!

منتها خدا رو شکر می کنم که تا وقتی برگشتم بندر و هیچ گونه حادثه رانندگی واسم رخ نداد! 

هنوز خواب هایی که تو یزد میدیدم ادامه دارن... 

 

 

 

کارگاه حناسایی

 

 

 

یکی از درهای باغ دولت آباد 

 

باغ دولت آباد 

 

 

 

میدان میر چخماق 

 

 

موزه آب 

  

 

 

سقف بازار

 

 ۲-تولدم (پنجم مهر): 

  

۵ مهر مصادف با: 

 

سالروز فوت " وحشی بافقی" شاعر معروف  

گشایش کارخانه های سیگارسازی دولتی ایران  

 

روزی که رضاشاه دوران تبعید خود را آغاز کرد 

  

روز جهانگردی

  

از همه مهم تر روز تولد من

پائیز بهترین فصل برای متولد شدنه!(این جمله از کیه؟از خودم!) 

یک سال منتظر روز تولدم بودم؛از فردای روز تولد پارسال تا روز تولد امسال؛که رسید و گذشت. 

روز تولد برای من مثل نوروز(چرا؟ به خاطر اینکه یک روز که شاید مال تو باشه) 

فکر میکردم خیلی خوب خواهد بود(یعنی اصلا که نه ولی خیلی خوش نگذشت!)  

 خیلی فکر میکردم!!!   

 

  

 

 

۳-آغار فصل مدارس: 

 

 باز هم مثل سال های قبل خیلی ها مدرسه رفتن؛خیلی ها نرفتن؛خیلی ها رفتن و دیگه  

 نمیرن... 

 

 

 

۴-تفاوت ها خورشید با بقیه ستاره ها: 

 

شاید اگه مایکل جکسون زنده بود تا حالا یه کنسرت با ورژن سبز برای ما می زاشت. 

ما هم خیلی سعی میکنیم خودمون رو به اون راه(همون راه که بهش کوچه علی چپ هم میگن؛البته من دقیق نمی دونم علی یا هر کس دیگه) بزنیم و خیلی فکر نکنیم اما مسلما واقعیت چیز دیگریه... 

  

 

 ۵-پی نوشت: 

 

 ۱-اونقدر بابت دیر پست زدن اظهار شرمندگی کردم که فکر میکنم خیلی تکراری باشه 

۲-اتفاقات زیادی افتاده و همینطور ادامه داره و اتفاقات زیادی هم خواهد افتاد 

۳-اگر گفتم دلم تنگ شده واقعا تنگ شده و اگر نگفتم حالا که گفتم!

 

 

 

 

نظرات 13 + ارسال نظر
علی ثقفی 7 مهر 1388 ساعت 12:33 ب.ظ http://www.hamedanfootball.com

سلام
وبلاگ خوب و جالبی دارید !
خوشحال میشم اگه سایت ما هم سر بزنید و نظرتون رو بگید !
اگه مایل بودید ما رو با نام "پایگاه اطلاع رسانی فوتبال همدان" لینک کنید و پیام بذارید که به چه اسمی شما رو لینک کنید .
با تشکر

جغد بندری 7 مهر 1388 ساعت 01:37 ب.ظ http://joghd11.blogsky.com/

سلام
دعوت به همکاری

سلام
ممنون
چه عجب

احسان 7 مهر 1388 ساعت 02:31 ب.ظ http://lakposht..blosky.com

سلام وچه خوب اومدی

سلام و مرسی از سرعت عملت!

گربه ایتالیایی 7 مهر 1388 ساعت 08:43 ب.ظ

تولدت با تاخیر مبارک
خیلی ها دلشون تنگ میشه اما میدونم فقط شما احساس دلتنگی داری
دلتنگ واقعی منم که اینجا تک و تنهام

مرسی
همه همین فکرو میکنن!
هر کسی از هر کسه دیگه تا زمانی که خوشحال نیست تنهاتره!

گوج گنو 8 مهر 1388 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.goojegeno.blogsky.com

تولدت مبارک

مرسی

بهشب 8 مهر 1388 ساعت 07:48 ق.ظ http://behshab.blogsky.com/

تولد تولد تولد مبارک و باقی همان شعر معروف
اعکس ها رو خودت گرفتی؟ کادرها خیلی خوب بود
اره یزد رفتم منم خیلی خوشم اومد دیدی اشغال رو زمین نیست و تقریبا همه جا تمیز و شیک؟

بیا شمع ها رو فوت کن...
آره
آره؛یه بافت سنتی و تمیز

[ بدون نام ] 8 مهر 1388 ساعت 10:43 ب.ظ

خیلی اتفاقی اومدم تو وبلاگت
برام جالب بود موضوع های ساده و جالب
من از تابستون سال سوم دبیرستان شروع کردم به خوندن تمام تستای ۳ سال رو زدم
پیش دانشگاهی هم هم خوندم هم تست زدم
۱۸ ساعت در روز بازم سال دوم قبول شدم
یزد نرو
وبلاگت و یه سالی تنها بزار اجازه بده واست کامنتهای دلم تنگ شده بزارن
حتما یه جای خوب قبول می شی
دندون ژزشک اینده(ترم ۴)

لطف کردی
تنها کار سایری که جز کلاس و درسم میکنم وبلاگمه!
که اونم میبینی به نسبت چقدر دیر به دیر آپ میشه؛
نمی خوام اینکارو بکنم؛معمولا یه همچین دلتنگی هایی زود از دل میرن!
و نه به خاطر دلتنگی به خاطر خودم!
موفق باشی
مرسی که اومدی

گربه ایتالیایی 16 مهر 1388 ساعت 02:42 ب.ظ

ادبیات و نمایش

یه دوست قدیمی 18 مهر 1388 ساعت 11:02 ق.ظ

سلام....
مرسی...
ممنونم. همچنین تو هم خوشبخت بشی. عروس بشی.
حتما.
الهی چرا؟؟؟
ممنونم.
همیشه برات آرزوی موفقیت همراه با تندرستی در پناه خدا می کنم.

سلام
اگه اینو نگم و این کارو نکنم چیکار کنم؟دیگه چه کاری ازم بر میاد؟
هر کس دیگه هم همینو می گفت!
الان اینو میگی!پاش برسه یادتم نمیمونه!
دلم واست تنگ شده بود!
بابته؟
من هم همین کارو می کنم!

[ بدون نام ] 26 مهر 1388 ساعت 08:57 ب.ظ

الهی بمیری
شاید اون موقه دس از سر شوهر من برداری

اولا که خدا نکنه!
ثانیا نمی دونم کی هستی که دست از سر شوهرت بردارم
بنابراین شوهرتم نمی شناسم
پس چه بخوای چه نخوای و چه بخوام چه نخوام فعلا دستم رو سر شوهر ناشناختت هست
نتیجه میگیریم باید خودتو معرفی میکردی

انگارش 27 مهر 1388 ساعت 11:37 ق.ظ http://engaresh.blogsky.com/

شب داستان در بندرعباس چهارشنبه عصر ساعت 6 خانه شهریارن جوان

امامدادی 28 مهر 1388 ساعت 02:48 ب.ظ http://rahbaremamdadi.blogsky .com

عکاسی ماکرو ازجواهرات
یکی از زیباترین عرصه های عکاسی، عکاسی ماکرو از طلا و جواهرات و سنگ های قیمتی است. می خواهم شما را در این پست با این شیوه عکاسی اشناسازم
عکسا کارکیست؟

چوک نابن 6 آبان 1388 ساعت 11:40 ق.ظ http://piskedel.blogsky.com

وب زیبایی داری به وبلاگ چوک نابن(وب نوشتهای چوک نابن سر بزن)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد