نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

فعلا

 به نام اهورامزدا(از روی کارت دعوت عروسی نگاه کردم)

 

 

وبلاگ کپک زده و هم صبحان عزیز سلام 

  

   سال نو مبارک(چقدر تکراری) 

از اینکه تو این مدت نتونستم قسمت هایی از ذهنم رو به نمایش عمومی بزارم متاسفم 

   سال ۸۸ مثل همه ی سال های دیگه بود البته با اتفاقهای متفاوت که گذشتن و گذشته ها گذشته. 

   کسی چه میدونه تو سال جدید چه اتفاق هایی ممکنه بیافته؛هر چند همه روی خوب بودنش اتفاق نظر دارن. 

همیشه آدم ها در حال رفت و آمدن؛ آسمون هم آبیه؛ نهنگ هم زنده است ولی کسی نمیدونه که با اون جسه کجا قایم شده که کسی نمیبینتش 

   انتخابات 

   سگ هایی که پارس میکنن  

   تبسم 

   اشک ها و لبخندها(واقعا فیلم خوبیه) 

   و واقعا چیز دیگه ای یادم نمیاد؛خواهرم هم یادش نمیاد! 

حالا همه چیز آسون به نظر میرسه 

   به هر حال ضمن تبریک آغاز سال ۸۹ و آرزوی آسودگی مضاعف و پیشرفت دو چندان(اتفاق های خوبی که باعث خوشحالی آدم میشن) پایان سریال ویکتوریا رو هم تبریک میگم. 

  

 

 

 

با سپاس 

مدیریت وبلاگ نخلستان سعدی

نظرات 14 + ارسال نظر
غواص کاشف! 8 فروردین 1389 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام نهنگی
من با یه ماچ آبدار پیدام شد:)))
سال نو باز هم میمون:)
آرزوی کاهش مضاعف سگهایی که پارس می کنند و افزایش مضاعف لبخندها رو برات دارم..

به خواهرت هم سلامم رو برسون و سریال ویکتوریا کدومه؟؟؟!!!!

:))))))))

دعا یادت نره ها...

سلام
من همیشه پذیرای تو بودم عزیزم!
اتفاقا برای اون سگ ها آرزوی افزایش بکن چون این مجاز از اسم یک تئاتر: تنها سگ اولی می داند که چرا پارس میکند
چشم هرچند خواهرم تورو نمیشناسه
سریال ویکتوریا همونیه که از شبکه ی farsi1 پخش میشه و از وقتی من یادمه پخش میشد و چهارشنبه هفته گذشته تموم شد
میشه گفت سریالی بود در مدح و ستایش خانم های خوب و صبور
چشم
حتما

سینا سایبانی 8 فروردین 1389 ساعت 03:48 ب.ظ http://sina-s.blogsky.com

سلام دوستان من از همینجا اعلام میکنم ایشون توی کفش دادشش قایم شده

سک سک!

عیدت مبارک

دست شما درد نکنه! من با این هیبت تو کفش دادشم جا میشم؟!


بی مزه

بهشب 9 فروردین 1389 ساعت 03:19 ب.ظ http://behshab.blogsky.com/

به شدت ژایان سریال ویکتوریا مبارک و نو سال تو ای نهنگ ای بزرگ ماهی

یاالله
چه عجب
استدعا دارم

حباب 9 فروردین 1389 ساعت 04:14 ب.ظ http://www.hobaab.mihanblog.com/

سلام !
دعوتید ...
[گل]

سامان سایبانی 9 فروردین 1389 ساعت 06:38 ب.ظ http://chemak.blogsky.com

سلام
مضاعف پایدار باشی

سلام
هر چی گفتی واسه خودت

گربه ایتالیایی 11 فروردین 1389 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام نهنگ بزرگه!
امیدوارم توسال جدید دانشگاه قبول بشی

سلام گربه کوچول!
فیزیوتراپی شیراز انشا...

روح اله بلوچی 14 فروردین 1389 ساعت 08:50 ق.ظ

سال شاد و موفقی داشته باشی.

تو هم
ممنون

احسان 16 فروردین 1389 ساعت 01:59 ب.ظ http://lakposht.blosky.com

سلام
خوبه که ابی مینویسی . خواهرت هم یادش نمیاد. اسودگی مضاعف
بده که کپک زده .نمایش عمومی.فعلا.ویکتوریا

خوب و با طراوت باشی

سلام
آره آبی دوست دارم
تو هم

نیمام 16 فروردین 1389 ساعت 05:54 ب.ظ

همیشه آدم ها در حال رفت و آمدن

خوش اومدی

چارلی 17 فروردین 1389 ساعت 09:03 ب.ظ

سلام
شما به بازی وبلاگی دعوت شدید

ممنون

گربه ایتالیایی 17 فروردین 1389 ساعت 10:21 ب.ظ

انشاالله.....
به بازی وبلاگی جدید دعوت شدی
بیا...

چشم

امامدادی 18 فروردین 1389 ساعت 02:00 ب.ظ http://www.rahbaremamdadi.blogsky.com

سلام
سال موفقیت وسلامتی بزرگوار
به روزم

سلام
ممنون

غواص کاشف! 19 فروردین 1389 ساعت 03:57 ب.ظ

سلااااام
یعنی فیزیوتراپی شیرازو دوس داری یا همینو قبول خواهی شد یا که چی؟؟؟؟!!!!

اگه سلام منو به خواهرت رسونده باشی پس منو خواهد شناخت:)

آرزوی افزایش مضاعف سگ های اول رو پس برات می کنم:)))

ممنون از دعات... قراره یه چیزی تو زندگیم عوض شه که برام مهمه! پس بازم التماس دعا...

می بوسمت فیزیوتراپ!!

سلام
هم دوست دارم هم می خوام قبول شم و هم قبول خواهم شد
الان دیگه می شناستت!
حتما
رسید

نیمات 21 فروردین 1389 ساعت 11:27 ق.ظ

ما که خیلی وقته آمده ایم، شایدم باید خدافظی کرد !!!

به جز خودت کی میدونه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد