نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

بخش نامه

به نام خدا 

 

  بازگشت همه به سوی اوست

  

  با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستان عزیز 

به علت آزاد شدن یک گله شتر که همگی به مرگ نسبت داده می شوند؛تا حد امکان از قرار دادن پست تسلیت و خبر فوت افراد معذوریم. 

 

 

 با سپاس فراوان       

مدریت وبلاگ نخلستان سعدی 

 

 

 

 

پی نوشت:من خسته شدم  

همراه نوشت:از خدا خواهش می کرد:بغلم کن

نظرات 4 + ارسال نظر
سینا امامی 24 تیر 1388 ساعت 09:22 ب.ظ http://sinaememi.blogsky.com/

بابا شما چه تونه

میگم می خوای برم خودمو از بالای گنو پرت کنم پایین بعد همه با هم بخندیم؟
چطوره؟

Zan 25 تیر 1388 ساعت 06:20 ب.ظ http://zanaks.blogfa.com/

bebin

دیدم
ازت خوشم نمی یاد

غواص کاشف! 26 تیر 1388 ساعت 10:31 ق.ظ

پس می خوای گله ای اعلام فوت کنی؟! اونوقت شترها هم گله ای میرن در خونه مرحومها:)))
کی از خدا خواهش می کرد؟ منم می خوام!!!
راستی، منظورتو از کامنتی که واسم گذاشتی نفهمیدم!

جان مادرت تو دیگه نا امید ترم نکن!
من!
جوابشو گفتم

شتر 27 تیر 1388 ساعت 08:09 ق.ظ

من تکذیب می کنم

این روزا همه حرف میزن.
بعدشم تکذیب میکنن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد