نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

خیلی چیز ها!

به نام خدا




  دوستان خیلی خوبم جغد همین جایی و بدیس از این که دعوتم کردین بیشتر از این که ممنون باشم خوشحالم!

راستش الان تعجب کردم چون مدتی نبودم و اگر قراره حرفی بزنم حالا باید بگم!

من آدم خوبی هستم. در مدتی که حالا دیگه گذشته انعطاف پذیر اما انتقادنا پذیر شدم.انعطاف پذیر برای اینکه می ترسم چیزی رو از دست بدم!انتقادناپذیر چون به افکارم باور دارم.به هر حال تمام تلاشم رو کردم که اون چیزی باشم که دلم خواسته و باز هم تلاشم رو میکنم چون معتقدم برای رسیدن به یک هدف باید هر کاری که بر میاد انجام داد چون بعدها ممکنه احساس حسرت به وجود بیاد که از برزخ وحشتناک تره!

من خیلی بزرگ تر شدم!خیلی زیاد!

سعی میکنم خوشحال کنم.در حقیقت خوشحال باشم!

آدمها کم تر از اون چه که فکرشو بکنن فرصت دارن.




با تشکر فراوان از همه چیزها و کسانی که من رو امیدوار میکنن



                                                                                   نهنگ





پی نوشت این بخش:وبلاگ من بخشی از منه و از داشتن فرصت بزای به دست آوردن همه دوستان خیلی خوبم(وافعا دوست نه الکی دوست)ممنونم.این حس واقعیمه!



   آن چه پیدا و شاید ناپیداست

        نمایی از درون من است

   و به همان قدر نا محدود





تولد نخلستان سعدی مبارک




پی نوشت که فرقی نمی کنه کجا باشه:1-الکی الکی یه ساله شدیما!همه پست ها و نوشته های من خوبن!اینو خودمم می دونم!ولی از نظر شما کدوم یکی از بقیه بهتر بود؟2-باز هم من باید عجله کنم .بابت کوتاهیم عذر می خوام.



نظرات 7 + ارسال نظر
بهشب 18 فروردین 1388 ساعت 08:14 ق.ظ

مبارک
در ضمن بازی رو خراب نکن سه نفر دعوت کن

چشم!ولی اکثر دوستام خودشون دعوتن!

غواص کاشف! 18 فروردین 1388 ساعت 02:02 ب.ظ

به به تولد نهنگ کوچولوتو تبریک می گم:)
غواص هم اتفاقا یک ساله شد! ها ها ها..
خوب می بینم که واقعا انگاری تغییراتی کردی!!! حرفات بوی رشد میدن:)
به نظرم خوب کمی ناپختگی توش دیده میشه که اونم باید بزرگتر شی که به حرفم برسی.. هنوز جا داری واسه بزرگ شدن..نگران نباش.. انتقاد پذیر نبودن فرصت رشد کردنو ازت می گیره نهنگ.. بعضی از انتقادها رو باید ببینی.. اگه فقط به اونچه که می خوای و دوست داری توجه کنی توی خودت درجا می زنی و میگندی... نهنگ مال دریاست نه مرداب! اینو یادت نره.. بپر تو دریا و شنا کن:))

از کجا می دونی؟؟؟
من نگفتم به نهایت رسیدم!گفتم بزرگ تر شدم!
من با تو کار دارم!

سامان 19 فروردین 1388 ساعت 03:47 ب.ظ

همین که از خودت تعریف می کنی نشون میده نه بزرگ شدی ونه خوبی!!!!

بعضی از آدمها رو چیزی که می خوان باشن خیلی فکر می کنن و بعضی ها نسبتا همون می شن و بعضی ها فقط اونو تفسیر می کنن!
و بعضی ها با همه ی بقیه بعضی ها فرق می کنن!

گوج گنو 20 فروردین 1388 ساعت 01:15 ق.ظ http://goojegeno.blogsky.com

مبارکه

خیلی ممنونم!

ماهی بالی 20 فروردین 1388 ساعت 11:54 ق.ظ http://mahibali.blogsky.com/

تولدت مبارک
به نوادگانت فکر کن
آیا به توبه خاطر این وبلاگ افتخار می کنند
یا نه به دلیل قدیمی شدن این ابزار و نوع دیدگاه تو در آتیه خواهند خندید.
البته فقط یه کم فکر کن
بعد دوباره کار خودتو بکن

نوادگانم

احسان 24 فروردین 1388 ساعت 03:54 ب.ظ http://lakposht..blosky.com

سلام خوبه انتقادناپذیر بودنت چون ادم خوبی هستی

مرسی!

آیینه دار 31 فروردین 1388 ساعت 05:25 ب.ظ http://www.aine.blogsky.com/

سلام نهنگ عزیز
تولد نخلشتان سعذی رو بهت تبریک میگم .
اگ دوست داشتی سری هم به باغ غزلهای من بزن.
خداوند نگهدارت

لطف داری
و نگهدار تو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد