نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

نخلستان سعدی

درون سینه ات نهنگی میتپد

فرار مغز ها

 

محسن نامجو

دیشب یک خبر بسیار بد شنیدم(وحشتناک بد)!

 

 

محسن نامجو رفت!

 

 

محسن نامجو خواننده صاحب سبک و بسیار خوب ایران به اتریش رفت.وی با ترانه و اعقاید بحث برانگیزش تاثیر بسیار خوب و زیادی روی موسیقی ایرانی داشت.از آنجا که مهاجرت موسیقیدانان هم نوعی فرار مغزهاست وی نیز مغزی فرار کرده است!

مثبت اندیشی وی نیازی به توضیح ندارد.او هم رفت.با امید منتظرش هستیم.

موفق تر باشد!                  نامجو

پی نوشت:۱-افسردگی گرفتم!۲-تنها خواننده ای که باهاش عشق میکردم و حتی اگه آشغالم می خوند قبولش داشتم!۳-یه جوری حرف میزنم انگار زبونم لال نامجو...۴- رفتوندنش!۵-هر چی از نامجو searchکنیم قابل دسترسی نیست!۶-دلا غافل ز سبحان ز سبحانی چه حاصل؟!

نظرات 12 + ارسال نظر
کرگین 12 تیر 1387 ساعت 11:40 ق.ظ http://kagin.blogsky.com

من کارش را خیلی میپسندم مخصوصا ترانه زلف بر باد مده را ؛
به زودی ...
با معرفی یا ترجمه واژه ها - اصلاحات و مثل های بندری در ساختن واژه نامه ای بندری به من کمک کنید

همه هم همینطور!
حتما...
موفق تر باشی

سامان کوتوله 12 تیر 1387 ساعت 05:14 ب.ظ

سلام
خوشحالم که به روزی.نظرمو حضوری میگم
موفق باشی

سامان کوتوله؟نکنه همونی هستی که قدش از من کوتاه تره!
حتما...
تو هم همینطور

... 12 تیر 1387 ساعت 10:14 ب.ظ

فکر کنم نامجو پارسال از ایران رفت. درست همین موقعها بود.

فکر نکنم این دفعه برگرده!

... 12 تیر 1387 ساعت 10:17 ب.ظ

نهنگ جون این هم لینک خبر http://www.havayetaze.com/Show.asp?id=6263
تاریخش مربوط میشه به ۲۰ شهریور ۱۳۸۶ یعنی پارسال.

از همه خدا حافظی کرده و ...

مهرگان 12 تیر 1387 ساعت 11:05 ب.ظ http://bandarmehr.blogfa.com/

سلام
خوبی؟

انشاالله موفق باشه
شما هم موفق باشی

سلام
مرسی بد نیستم!

حسن بردال 13 تیر 1387 ساعت 12:29 ق.ظ http://loor.blogsky.com

سلام، زیاد خودتو ناراحت نکن. رفته به دوره آموزشی توی اتریش. برمیگرده.

حالا من هی بگم خداحافظی کرده شما بگین نه برمیگرده!
محسن رفت!برای همیشه رفت...

مهم اینه که بازم میتونی صداشو بشنوی البته از اتریش
خودتو ناراحت نکن
از این جور چیزا زیاد پیش می اد

البته!
ناراحت نیستم ایران بودن یا نبودنش فرقی نمیکند ما همچنان او را میشنویم
با سپاس

مهاجر 13 تیر 1387 ساعت 10:29 ق.ظ

عزیزم احساساتت رو کنترل کن
بشین (( دل می رود زدستم صاحبدلان خدا را ....)) رو با صدای نامجو گوش کن تا برگرده .
آفرین دختر خوب حرف گوش کن !

چشم!

سینا سایبانی 14 تیر 1387 ساعت 01:09 ق.ظ http://www.sina-s.blogsky.com

سلام به دختر عمه عزیزم
یه چیزی رو اعتراف کنم.
خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم و شکه شدم.
واقعا احساسا ته پاک و زیبایی داری!
شعرت معرکه بود.
و این رو بگم که مطمئن باش خیلی ها هستند که حاضرند دستت را بگیرند تا اینکه یا با تو روی آب باشند و یا با تو زیر آب...

چیزی که دیدم خیلی زیبا تر از این حرفهاست.

آری به راستی نهنگ بزرگ است . . .

شاد باشی و پیروز

سلام به پسر دایی عزیزم
یه چیزی رو اعتراف کنم.
بی معرفتی از خودتونه
من همیشه سر میزنم
تازه فهمیدی؟!
برای خودم بود
دستانم سرد است کسی از دست سرد خوشش نمیاد در ضمن میخوام تنها برم وگرنه داوطلب برای همراهی زیاده!
خوش به سعادتت!
نهنگ ها
موفق تر باشی

دانشجو نما 15 تیر 1387 ساعت 05:32 ب.ظ http://www.2regard.tk

۶ ماهه رفته !
کجای کاری ؟؟!!!

حالا ببینیم و تعریف کنیم
من که بدم نمیاد برگرده!

گن جیش کک 16 تیر 1387 ساعت 07:55 ب.ظ

خیلی خوبه که...
حالا می تونی با آزادی وذهن باز درست همنجوری که می خواد کار کنه ومن فکر می کنم خیلی کار خوبی کرده وتو باید خوشحال باشی .من هم خیلی می پسندمش وخوشحالم وفکر می کنم حالا می شه منتظر کار جدیدی از ش بود

درسته!

جغد بندری 25 تیر 1387 ساعت 01:58 ب.ظ http://joghd11.blogsky.com/

مهم نامجون یا موسیقیش؟
اگر موسیقی شن که اتریش بسیار جای خوبین برای پیشرفتش و بهته شنیده بودنش .
اگر خودشن نادونم .

مهم عظمتن ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد